Onderwijs

Extra keuzevak in blok 4: Biodiversity Law door prof. David Takacs (University of California – Hastings College of the Law)

24 februari 2022

De Faculteit der Rechtsgeleerdheid en the University of California Hastings College of the Law werken al jarenlang samen. Onze faculteit heeft hiermee een zeer actieve studentenuitwisseling en wisselt ook elk voorjaar docenten uit.

Dit voorjaar, in blok 4, zal professor David Takacs een vak over Biodiversity Law verzorgen (5 ECTS): In dit vak zul je, naast de EU-wetgeving en hoe de EU samenwerkt met individuele Europese landen om beschermde ecosystemen en soorten te beheren, ook de benadering van andere landen, waaronder de VS, bestuderen. Een unieke kans om college te krijgen van een Amerikaanse professor op een steeds belangrijker wordend vakgebied. Het aantal plaatsen is beperkt, maximaal 25 studenten, dus meld je snel aan!

Voor meer informatie: Anette van Sandwijk, hoofd Bureau Internationaal Onderwijs