Onderwijs, Organisatie

Vacature: student-assistent bij de afdeling Onderwijsbeleid

10 februari 2022

Lijkt het je wat om een kijkje te nemen achter de schermen van de faculteit? Ben jij een student aan de Universiteit Leiden die geïnteresseerd is in de kwaliteit van het onderwijs? Dan is dit je kans!

Solliciteer naar de vacature van:

STUDENT-ASSISTENT BIJ DE AFDELING ONDERWIJSBELEID (V/M)
(16 uur per week, vanaf 1 april a.s., in beginsel voor een jaar)

Als student-assistent bij de afdeling Onderwijsbeleid van het Cleveringa Instituut (het onderwijsinstituut van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid) bestaat je taak uit het ondersteunen in de voorbereiding en het uitzetten van vakevaluaties. Daarnaast werk je mee aan het terugkoppelen van de uitkomsten van de vakevaluaties aan onder meer docenten en opleidingsdirecteuren.

Vereisten

• bij voorkeur ingeschreven als student voor een van de opleidingen van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid;
  • minimaal tweedejaars student;
  • geïnteresseerd in het facultaire onderwijs;
  • zeer zorgvuldige manier van werken;
  • stressbestendig, communicatief, zelfstandig en initiatiefrijk;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • flexibel (in werktijden en taken);
  • handig met computerprogramma’s, in het bijzonder Excel, Word en Outlook;
  • ervaring met SPSS strekt tot aanbeveling;
  • in staat om het overzicht te houden bij uiteenlopende werkzaamheden.

De functie kan niet gecombineerd worden met het lidmaatschap van een opleidingscommissie of van de faculteitsraad. Het salaris is conform de geldende inschaling student-assistenten. Voor nadere informatie over de functie kun je contact opnemen met mw. I. de Klerk – Divendal MA (e-mail: i.divendal@law.leidenuniv.nl).

Een sollicitatiebrief met cv en vermelding van jaar van aankomst, studierichting, studieresultaten en eventuele ervaring kun je tot en met 25 februari a.s. per e-mail sturen naar mw. I. de Klerk – Divendal MA (e-mail:
i.divendal@law.leidenuniv.nl).

De gesprekken voor deze vacature zullen worden gehouden in de eerste week van maart.

We vragen je voor een inwerkdag in de tweede helft van maart beschikbaar te zijn.