Vacature: Student-assistent Weblectures (0,3 fte)

3 februari 2022

In het onderwijs wordt er steeds meer gewerkt met online vormen. Wil jij helpen bij het opnemen van weblectures? Dan is dit je kans! Het Expertise Centrum Online Learning (ECOLe) is per 1 maart 2022 op zoek naar een student-assistent voor 0,3 fte (verdeeld over drie dagen).

Het ExpertiseCentrum Online Leren (ECOLe) begeleidt en adviseert docenten bij het ontwikkelen en inzetten van eigentijds onderwijs. Het expertisecentrum helpt hen bij het 'blended maken' van hun  onderwijs, adviseert over ICT tools en nodigt hen uit om mee te doen met inspirerende lunchbytes.

Als student-assistent Weblectures werk je mee aan verschillende projecten. Denk aan werkzaamheden als:

• Weblectures opnemen in Leiden en de campus in Den Haag
  • Opnames inplannen, monteren en distribueren via ons streaming platform (Mediastire)
  • Planningen maken voor weblecture-colleges
  • Ad hoc werkzaamheden

Wanneer, voor hoeveel uur, en waar?

Van 1 maart 2022 tot en met 31 december 2022 voor 12 uur per week verdeeld in blokken van vier uur. De werkplek bevindt zich in het P.J. Veth bij de afdeling Informatisering en Facilitaire Zaken (IFZ), in verband met de coronamaatregelen werken wij deels vanuit huis.

Wat voor iemand zoeken we?

Je bent een voltijd tweede- of derdejaars bachelorstudent van de Faculteit Geesteswetenschappen van de Universiteit Leiden en je hebt minimaal je propedeuse behaald. Je hebt uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden.

Je bent geknipt voor deze baan als je:

• Een goede beheersing hebt van de Nederlandse en Engelse taal
  • Aantoonbare affiniteit hebt met video en de IT-sector
  • Service gericht, analytisch, zelfstandig bent met een proactieve werkhouding
  • Ervaring hebt met het monteren en converteren van video’s in Adobe Première Pro
  • Bereid bent om heel incidenteel op minder courante tijden (weekend, 's avonds) te werken
  • Ervaring hebt met (semiprofessionele) videocamera’s en audioapparatuur (pré)

Wat bieden we jou?

In deze functie krijg je de kans om een kijkje te nemen achter de schermen en de faculteit als organisatie te leren kennen. Je krijgt het salaris dat geldt voor student-assistenten. Afhankelijk van je studiejaar is dit maximaal €2.310,- bruto per maand (conform CAO Nederlandse Universiteiten) bij een fulltime aanstelling.

Is dit iets voor jou?

Stuur vóór dinsdag 15 februari 2022 9:00 uur je sollicitatiebrief en CV naar ecole@hum.leidenuniv.nl,   t.a.v. Thomas Vorisek.