Facilitair

Wijzigingen openingstijden en restaurants Sylvius en Snellius

8 februari 2022

In de komende 2 weken, ingaande per gisteren maandag 7 februari jl. tot en met vrijdag 18 februari as. zijn er als gevolg van grote bezettingsuitdagingen bij het UFB door uitval van collega’s door corona wijzigingen in de openingstijden van een aantal van onze gebouwen en wijzigingen in de dienstverlening van de catering.

1. Aangepaste openingstijden: het  Sylvius en het Snellius sluiten om 18.00 uur i.p.v. 20.00 uur.
  2. Dienstverlening restaurants: de restaurants in de locaties Sylvius en Van Steenis zijn wel geopend, maar hebben een beperkt assortiment. Het restaurant van het Snellius is helaas dicht, medewerkers en studenten kunnen terecht in het restaurant van het Huygens.

Wij hopen dat de na 18 februari de dienstverlening weer volledig kan draaien en vragen om jullie begrip in deze moeilijke periode.