CNA student session (25 maart)

9 maart 2022

Dit virtuele event biedt studenten een unieke kans om het gesprek aan te gaan met een expert op gebied van Nederlandse kunst en geschiedenis in een informele setting. Op 25 maart is Chris Atkins te gast, de Van Otterloo-Weatherbie directeur van het CNA, en zal hij vragen beantwoorden rond zijn loopbaan, de uitdagingen die het directeurschap hem brengt, en zijn interesses op persoonlijk, academisch en museaal vlak. Het gesprek zal ook ingaan op de veranderende carriereperspectieven voor kunsthistorici. Studenten Sarah Mallory (Harvard University) en Rachel Kase (Boston University) zijn de gesprekleiders en moderators, en er is voldoende tijd gereserveerd voor het stellen van vragen tijdens de Q&A. Dit forum biedt de kans contact te maken met een internationale community van studenten, en samen te discussieren over actuele vraagstukken.

Deelname is gratis, maar registratie vooraf is verplicht en kan via deze webpagina.