Career Time: CV en Linkedin profiel check op woensdag 16 maart 2022!

10 maart 2022

cv check team

Gratis CV en/of LinkedIn profiel check bij de Student Support FSW balie!

Aankomende woensdag 16 maart 2022 tussen 12:00 en 14:00 kan je langskomen bij de Student Support FSW balie voor een gratis CV en/of LinkedIn profiel check!
De student-assistenten van de Career Service FSW zullen met je mee kijken hoe je jouw CV of LinkedIn profiel kunt verbeteren. Kun je er deze keer niet bij zijn? In april staat er weer een moment gepland.

Neem ook eens een kijkje op de website van de Career Service FSW voor meer informatie en allerlei andere Career tips & tricks. Ook kan je hier een afspraak maken voor een online CV/LinkedIn check via Microsoft Teams.

Tot ziens op de 16e!

Student support fsw balie

Student Support FSW balie

Bij de Student Support FSW balie kan je ook terecht met vragen voor en over de POPcorner, Career Service en Community Engagement Service.

De Student Support FSW balie vind je in het Pieter de la Court gebouw op de begane grond naast de balie van het Onderwijs Servicecentrum. De balie wordt bemenst door studentmedewerkers.
Je bent van harte welkom!

Maandag t/m donderdag 12:00-14:00 uur   Voor student support vragen

Volg ons op Instagram!

Volg @study_careersupportfsw om op de hoogte te blijven van alle Student Support FSW activiteiten, workshops en initiatieven! We plaatsen hier maandelijks een overzicht van onze activiteiten en delen onder andere vacatures, studie- en carrière-tips in onze posts en stories!

@study_careersupportfsw