Bekijk de Student Support FSW nieuwsbrief van maart 2022!

25 februari 2022

nieuwsbrief

Student Support FSW nieuwsbrief maart 2022

In deze nieuwsbrief vind je informatie over activiteiten die in maart plaatsvinden, o.a.:

• De online Facultaire Loopbaan Oriëntatiedagen (FLO) op 8, 9 en 10 maart 2022
  • Start van een nieuwe begeleidingsgroep voor hoogbegaafde studenten
  • CV en LinkedIn profiel check service
  • Het workshop- en activiteitenoverzicht van Student Support FSW voor de maand maart 2022
  • Studiebeurs Prins Bernhard Cultuurfonds
Student support fsw balie

Student Support FSW balie

Bij de Student Support FSW balie kan je terecht met vragen voor en over de POPcorner, Career Service en Community Engagement Service.

De Student Support FSW balie vind je in het Pieter de la Court gebouw op de begane grond naast de balie van het Onderwijs Servicecentrum. De balie wordt bemenst door studentmedewerkers.
Je bent van harte welkom!

Maandag t/m donderdag 12:00-14:00 uur   Voor student support vragen

Volg ons op Instagram!

Volg @study_careersupportfsw om op de hoogte te blijven van alle Student Support FSW activiteiten, workshops en initiatieven! We plaatsen hier maandelijks een overzicht van onze activiteiten en delen onder andere vacatures, studie- en carrière-tips in onze posts en stories!

@study_careersupportfsw