Onderwijs: vervallen van de extra tentamenkans vanaf 11 april 2022

31 maart 2022

De regeling dat opleidingen die een tentamen op locatie aanbieden een extra kans aanbieden of een online tentamen (op afstand) aanbieden (‘richtlijn aanbieden tentamens’), wordt per blok 4 beëindigd. Voor onze faculteit geldt dat je je voor alle tentamens na 11 april 2022  niet meer kunt afmelden vanwege corona. Dit betekent dat studenten geen recht meer hebben op een extra tentamenkans in dit studiejaar als ze vanwege corona niet deel hebben kunnen nemen aan een regulier fysiek tentamen.

Colleges/werkgroepen

Omdat corona nog niet helemaal weg is, blijft dit collegejaar wel de mogelijkheid bestaan om je voor een fysieke onderwijsactiviteit af te melden als je corona hebt/volgens het campusprotocol niet naar de faculteit mag komen. Voor die studenten zal de opleiding een alternatief bieden. Hierover ontvang je dan informatie via Brightspace.