Psychologie: vacature student-assistent 6 uur per week

5 april 2022

Het Instituut Psychologie heeft een vacature voor een student-assistent ter ondersteuning van het instituut. We zoeken een student-assistent voor ongeveer 6 uur per week. Kun je nauwkeurig werken, goede emails opstellen, en goed organiseren en structuren? Dan zoeken we jou!

Dit zijn de werkzaamheden:

• Organiseren van periodieke afspraken tussen PhD studenten en hun mentor
  • Archiveren van bestanden voor overdracht van werkzaamheden
  • Opstellen van goedkeuringsbrieven in het kader van opleidings- en begeleidingsplannen
  • Helpen organiseren van de wetenschapsmiddag
  • Structureren van informatie ter voorbereiding van een beleidsvraagstuk

Solliciteren t/m 1 mei

Sollicitaties vergezeld van een motivatiebrief en CV tot en met zondag 1 mei mailen naar v.ly@fsw.leidenuniv.nl

Sollicitatiegesprekken zullen in plaatsvinden in de maand mei.

Diversiteit

De Universiteit Leiden hecht groot belang aan diversiteit en verwelkomt daarom graag sollicitaties van mensen die nu in haar instelling ondervertegenwoordigd zijn.

Informatie

Voor meer informatie over de inhoud van deze vacature kun je contact opnemen met Verena Ly, via v.ly@fsw.leidenuniv.nl.

(Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.)