Onderwijs, Organisatie

Update coronavirus: Laatste maatregelen versoepeld, corona-informatie wordt verplaatst

23 maart 2022

Het kabinet versoepelt vanaf 23 maart 2022 de laatste coronamaatregelen. De nieuwe versoepelingen hebben ook invloed op onze universiteit. Zo hoef je niet langer twee keer per week preventief een zelftest te doen voordat je naar de universiteit gaat.

Hygiëneregels en coronacheck blijven nog

De maatregelen zijn grotendeels afgeschaft, maar dat betekent niet dat het virus weg is. We houden ons daarom nog steeds aan de hygiëneregels.

Ook is het belangrijk dat je je test bij klachten en dat je niet naar de universiteit komt als je positief test voor het virus. Doe daarom nog altijd de coronacheck voordat je naar de universiteit gaat.

Nieuwe pagina voor corona-informatie

Informatie over het coronavirus, zoals de coronacheck en de nog geldende maatregelen rondom corona, vind je voortaan op de coronavirus-pagina

Let op: in de gebouwen van het LUMC gelden vanwege de patiëntenzorg mogelijk andere of aanvullende regels. Kijk voor meer informatie op de LUMC-pagina.