13 april: CareerMarkt FSW Leiden & Campus The Hague Career Event

8 april 2022

careermarkt

Kom naar de Faculty Career Day op 13 april!

In de ochtend is er een CareerMarkt op de FSW in Leiden, die gericht is op extra-curriculaire loopbaanactiviteiten.
’s Middags is het weer tijd voor het jaarlijkse Campus The Hague Career Event.
Beide events zijn voor alle studenten en alumni van FSW. Studenten uit Leiden zijn dus meer dan welkom in Den Haag en andersom.

De CareerMarkt op de Faculteit der Sociale Wetenschappen in Leiden en het Campus The Hague Career Events maken onderdeel uit van de Leiden University Career Week van 11-13 april.

markt

CareerMarkt FSW in Leiden 10.00-12.00 uur

Wil je organisaties ontmoeten die je kunnen helpen bij het vinden van passende extra-curriculaire activiteiten, zoals stages, bijbanen en vrijwilligerswerk, maar ook voor verdere voorbereiding op de arbeidsmarkt en netwerkactiviteiten?
Kom dan naar de CareerMarkt FSW op 13 april van 10.00-12.00 uur in de centrale hal van de Faculteit Sociale der Wetenschappen in Leiden (Pieter de la Court gebouw)!

• Laat je CV en LinkedIn profiel checken!
  • Laat je voorlichten over (studie)loopbaanmogelijkheden.

Deelnemende organisaties
Integrand Leiden, AIESEC, UniPartners, Inzowijs, Incluzio Leiden, @ease, Alumni Mentor Network, UniLife, Career Service FSW, POPcorner, Community Engagement Service FSW.

Lees meer over de CareerMarkt FSW in de centrale hal van het Pieter de la Court gebouw!

cthce

Campus The Hague Career Event 13.00-16.30 uur

Weet jij al wat je wilt gaan doen na je afstuderen? Hoe kom je erachter wat bij je past? En hoe bereid je je voor op de arbeidsmarkt? Voor iedereen die zich deze vragen stelt, is er op 13 april het Campus The Hague Career Event, dat plaatsvindt in Wijnhaven.

Programma in Wijnhaven
Het programma is rond! Vind alle informatie op de website en schrijf je nu in. Bedrijven als EY, Accenture, HCSS, Kwink en Nike komen! Er zijn twee workshoprondes en na afloop kun je netwerken op de informatiemarkt.

Online programma
Niet in de gelegenheid om naar Wijnhaven te komen? Doe dan mee met het online programma met diverse webinars in de middag.
Vind het hele programma op de website.

Leiden University Career Week
Het Campus The Hague Career Event is onderdeel van de Leiden University Career Week van 11-13 april. Ontdek welke workshops er nog meer worden gehouden op maandag en dinsdag en zie wat andere faculteiten van plan zijn op de Faculteitsdag van 13 april.
Lees er meer over op de website.

Volg ons op Instagram!

Study_careersupportfsw