Sociaal

Met korting naar Het Nationale Theater: Never Waste a Good Crisis

7 april 2022

Op maandag 11 april presenteert Het Nationale Theater in Den Haag de slotavond van ‘Never Waste a Good Crisis’. Voorvrouwen van grote maatschappelijke organisaties schijnen licht op de toekomst in een uniek debat. Jellie Brouwer gaat in gesprek met Monika Sie Dhian Ho (Instituut Clingendael), Ikram Cakir en Roselie Schonewille (Oxfam Novib), Mariëtte Hamer (oud-voorzitter SER) en Marjan Minnesma (Urgenda). Onderwerpen als duurzaamheid, inclusiviteit en kansengelijkheid komen aan bod. De centrale vragen: wat kunnen wij zelf doen? Met welke concrete acties kunnen we samen tot een betere wereld komen?

Deel jouw visie op de toekomst van Nederland!

Op maandag 11 april start het gesprek om 20.15 uur in de Koninklijke Schouwburg. Voor studenten geldt een studententarief van 5 euro per ticket.

Tickets bestel je hier.