Nieuwe Student Support Groups vanaf mei – meld je nu aan!

14 april 2022

Als student aan de Universiteit Leiden kun je je aansluiten bij Student Support Groups om sociale connecties op te bouwen en over jezelf te leren. Student Support Groups zijn een veilige, vertrouwelijke ruimte om te leren, te delen en contact te maken met andere studenten. Je zit met maximaal 7 medestudenten in een groep, die wordt begeleid door een student-trainer. Doe mee en draag op basis van je eigen ervaringen bij aan het gesprek!

Aanmelden: tot 3 mei

In de week van 9-13 mei 2022 starten de Student Support Groups weer. Alle studenten zijn welkom om mee te doen! Je kunt je aanmelden tot 3 mei 2022.

Vier soorten Student Support Groups

Je kunt je aanmelden voor de volgende Student Support Groups:

• Well-being Support Group
    Reeks van 8 wekelijkse bijeenkomsten met een vaste groep. Bij aanmelding geef je je beschikbaarheid op. Op basis daarvan wordt de dag en het tijdstip bepaald.
    In deze groep kun je praten over persoonlijke groei en je welzijn.

• Study Support Group (NIEUW)
    Reeks van 8 wekelijkse bijeenkomsten met een vaste groep. Bij aanmelding geef je je beschikbaarheid op. Op basis daarvan wordt de dag en het tijdstip bepaald.
    Deze groep komt samen om te studeren. Het maakt niet uit waar je aan moet werken.

• Student Support Group Oekraïne (NIEUW)
    Voor studenten die zich zorgen maken over de oorlog in Oekraïne en daarover willen praten.

Bijeenkomsten over Oekraïne en andere conflictgebieden (NIEUW)

Wil of kun je je niet voor acht weken aansluiten bij een support groep? Kom dan naar een of meer losse bijeenkomsten.
Voor studenten die zich zorgen maken over de oorlog in Oekraïne en andere conflictgebieden en daarover willen praten.

De bijeenkomsten vinden plaats van 18:30 tot 19:30 uur in Studentencentrum Plexus, op:

• woensdag 11 mei
  • woensdag 25 mei
  • woensdag 8 juni
  • woensdag 22 juni
  • woensdag 6 juli
  • woensdag 13 juli

Meld je aan voor de bijeenkomst(en) van jouw voorkeur.

Een groep begeleiden

Heb je interesse om een groep te begeleiden? Stuur een e-mail naar studentsupportgroups@sea.leidenuniv.nl.