Oproep deelname well-being studentenpoule

13 april 2022

Ben jij student aan de Universiteit Leiden, heb jij geen moeite om je mening te geven, heb jij zo’n 2 uur per maand tijd én wil je wat bijverdienen, dan zijn wij op zoek naar jou!

De Universiteit Leiden heeft een Student Well-being Team, dat zich richt op het bevorderen van studentenwelzijn. Omdat binnen dit programma de student centraal staat, is het van grote meerwaarde om studenten regelmatig om input en feedback te kunnen vragen. Momenteel zijn wij op zoek naar studenten die deel willen nemen aan onze studentenpoule. Wil jij hier deel van uitmaken?

Wat houdt deelname aan de well-being studentenpoule in?

• Als onderdeel van de studentenpoule word je regelmatig uitgenodigd voor bijeenkomsten. Je kunt altijd zelf aangeven bij welke sessies je wel en niet aanwezig kunt zijn.
  • In deze bijeenkomsten kun je verwachten dat projectleiders ideeën of scenario’s uitvragen/toetsen, of gaan we gezamenlijk brainstormen. Voor deze sessies is geen voorbereiding nodig, ook maakt het niet uit of je eerder al in contact bent geweest met de Student Well-being Office.
  • De Student Well-being Office richt zich op verschillende programma’s, projecten en activiteiten. Je kan bijeenkomsten verwachten over o.a. het activiteitenaanbod, de toegankelijkheid van ondersteuningsopties en de vormgeving van actieplannen.
  • Als je aan twee of meer bijeenkomsten hebt deelgenomen, ontvang je hiervoor aan het eind van het jaar naar inzet een vrijwilligersvergoeding. Deze vergoeding is maximaal €300,- en bedroeg in een soortgelijke poule vorig jaar ongeveer €20,- per deelgenomen sessie. Dit verloopt via een vrijwilligerscontract.

Ben je geïnteresseerd? Leuk! Wees welkom en meld je nu hier aan!

NB: Het formulier is in het Engels, de sessies zullen in zowel Nederlands als Engels plaatsvinden.

Wil je meer informatie, neem contact op met Kirsten Lelieveld (projectcoördinator studentenwelzijn), via k.lelieveld.2@sea.leidenuniv.nl.