Organisatie

Reminder: EUniWell zoekt goede ideeën en initiatieven op gebied van welzijn - deadline 31 mei

18 mei 2022

Heb jij een goed idee of initiatief op het gebied van welzijn? Dan is het Seed Funding Programme van EUniWell misschien wel iets voor jou. Na het succes van de vorige drie oproepen is het nu tijd voor de vierde oproep. Je kunt tot en met 31 mei 2022 een voorstel indienen.

Met jouw idee of project in aanmerking komen

De kerntaak van EUniWell is het bevorderen van welzijn in gezondheid, onderwijs, mensen en instellingen en/of het milieu. Qua inhoud en thema's zijn er geen beperkingen, maar prioriteit wordt gegeven aan voorstellen die zich richten op deze thema's. Projecten kunnen betrekking hebben op onderzoek, onderwijs, beleidsontwikkeling en/of bestuurlijke ontwikkeling. Projecten die belangrijk zijn voor de verdere ontwikkeling van het consortium kunnen worden gefinancierd tot maximaal € 25.000,- voor de duur van één jaar.

Over het EUniWell Seed Funding Programme

Het EUniWell Seed Funding Programma is bedoeld om studenten, medewerkers, onderzoekers en docenten van de acht universiteiten van EUniWell samen te brengen. Na de eerste oproep in het voorjaar van 2020 hebben meer dan zeventig universiteitsteams met deelnemers van verschillende universiteiten aanvragen ingediend. EUniWell financierde de besten daarvan. Het ging om projecten voor het ontwikkelen van nieuwe manieren om naar onderzoek te kijken, op onderzoek gebaseerde initiatieven in ons onderwijs en mobiliteitsprogramma's die het welzijn op Europees niveau bevorderen.

Seed funding call