Uitnodiging studenten lunchbijeenkomst 13 mei

21 april 2022

Wat voor een faculteit willen we zijn en wat gaan we doen de komende jaren?

De universitaire strategie is op 8 februari gepresenteerd en daaraan heb jij wellicht ook bijgedragen door deel te nemen aan een kennissessie. Deze nieuwe strategie is onderverdeeld in zes ambities. Hieronder zie je in een notendop deze zes ambities voor de komende jaren én de actielijnen om deze ambities te realiseren.

Interactieve bijeenkomst vrijdag 13 mei – 14.00-15.00

Op welke manier vullen wij deze ambities in als faculteit? Hoe vertalen we het strategisch plan door naar de faculteit? Graag nodigen we je uit om op vrijdag 13 mei met ons hiermee aan de slag te gaan.

Tijdens een interactieve bijeenkomst op de faculteit lichten we de ambities toe. Hierbij is alle ruimte om jouw vragen, visie, ideeën en projecten uit te wisselen met het faculteitsbestuur en andere studenten.

Doe je mee?

Meld je aan vóór 10 mei via bestuurssecretaris@law.leidenuniv.nl en laat weten welke ambitie jij prioriteit zou geven binnen de facultaire strategie. Kun je niet aanwezig zijn, vul dan het bijgaande formulier in en deponeer deze in de ambitie-box* bij de entree.

Hartelijke groet namens het faculteitsbestuur,

Julie Külsen (assessor) en Joanne van der Leun (decaan)

*De ambitie-box staat tussen 9-19 mei in de bij de receptie van het Kamerlingh Onnesgebouw.

De zes ambities én de actielijnen van de universitaire strategie 2022-2027