CareerCollege 'Working in Policy' op dinsdag 31 mei 2022

24 mei 2022

Regelmatig organiseert de Career Service FSW een CareerCollege over het werken in een bepaald werkveld. Tijdens dit CareerCollege zullen alumni van de Universiteit Leiden vertellen hoe het is om werkzaam te zijn op het gebied van Beleid.

Veel academische programma's bieden een goede basis voor een loopbaan waarin beleidswerk een rol speelt. Maar hoe word je nou eigenlijk beleidsmedewerker? En wat doe je dan de hele dag? Welke vaardigheden en eigenschappen heb je nodig? In welk type organisaties zoeken ze beleidsmedewerkers?

Tijdens dit CareerCollege vertellen alumni van de Universiteit Leiden hoe het is om te 'Werken in Beleid' en kan jij, als student of pas afgestudeerde, al jouw vragen stellen!