Ga in gesprek met advocaten van topkantoren

12 mei 2022

Op woensdag 15 juni van 17.00 tot 19.00 uur zullen (oud-)advocaten van grote Zuidaskantoren in gesprek gaan met studenten over het oriënteren op de arbeidsmarkt en het werken bij één van deze kantoren. Zij zullen hun eigen ervaringen rondom diversiteit en inclusie delen en gesprekken aangaan met geïnteresseerde studenten.

Ben jij een rechtenstudent, al dan niet met een bi-culturele achtergrond, en ben je benieuwd naar de verhalen van advocaten die werken bij commerciële advocatenkantoren? Vind je dat jij de potentie hebt om te werken bij een groot en internationaal kantoor en ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Twijfel je om bij een commercieel kantoor te solliciteren / werken omdat je bang bent dat het kantoor niet divers of inclusief genoeg is? Zijn er andere factoren die je motiveren of juist ervan weerhouden om te kiezen voor een carrière bij een commercieel kantoor? Kom en bespreek dit met de advocaten zelf!

Wat is Bridges Network?

In samenwerking met verschillende universiteiten en advocatenkantoren probeert Bridges Network een brug te slaan tussen studenten met een bi-culturele achtergrond en commerciële advocatenkantoren. Bridges Network heeft o.a. als doel om geïnteresseerde studenten aan een mooi netwerk te helpen en kennis en bekendheid te vergroten met betrekking tot (het werken bij) commerciële advocatenkantoren.

De voertaal van dit evenement is Nederlands. (This event will be Dutch spoken.)