Facilitair

Sport gratis tijdens de Open Sportweek van 8 tot en met 14 mei

9 mei 2023

Van 8 mei tot en met 14 mei 2023 krijgt iedereen gratis toegang tot het Universitair Sportcentrum in Leiden en Den Haag tijdens de Open Sportweek. Ook Plex-Fit in het centrum van Leiden zal deze week vrij toegankelijk zijn. Neem je huisgenootje, sportmaatje, collega of vriend of vriendin de hele week gratis mee naar een van onze groepslessen of neem een kijkje in een van onze fitnessruimtes.

Inschrijven

Download onze ‘USC Leiden’-app voor een overzicht van waar en wanneer alle sportlessen plaatsvinden. Inschrijven voor de Open Sportweek kan vanaf 24 april via onze website of via onze USC Leiden app (Android of iOS). Let op: je moet je voor de lessen ook inschrijven in onze app.

Zomerabonnement

Tijdens de Open Sportweek kun je niet alleen gratis sporten: je kunt ook met korting een zomerabonnement aanschaffen. Het zomerabonnement is geldig van 8 mei tot en met 31 augustus 2023. De prijs is slechts 55 euro en geldt voor iedereen. Je betaalt dus nog geen 14 euro per maand als je het abonnement tijdens de Open Sportweek aanschaft! Je kan het abonnement aanschaffen tot en met 11 juni 2023.