Meld je aan voor de panelgesprekken! 16-20 mei 2022

12 mei 2022

In het kader van (toekomstige) investeringen in het onderwijs, organiseert de Faculteit der Rechtsgeleerdheid studentenpanels voor de bachelor- en masterstudenten van de juridische opleidingen. Studenten gaan met elkaar in gesprek over de kwaliteit van het onderwijs aan onze faculteit.

Denk aan vragen over jouw ervaringen met je opleiding en wat je is opgevallen gedurende het onderwijs zelf en buiten de colleges om. Dit jaar wordt extra aandacht besteed aan de kwaliteit van het onderwijs tijdens de coronapandemie. Voor lunch gezorgd en alle deelnemers ontvangen een VVV-cadeaubon als bedankje!

Op 25 april hebben studenten van de geselecteerde opleidingen een uitnodiging ontvangen met de datum en tijd van het panelgesprek voor hun opleiding. De panelgesprekken vinden plaats in de week van 16 - 20 mei. Kijk in je mail of je bent uitgenodigd voor een gesprek en meld je aan via panelgesprekken@law.leidenuniv.nl. Vermeld in je reactie ook je afstudeerrichting en in welk jaar van de bachelor je  vakken volgt. Ook voor vragen kun je bij dit mailadres terecht.

De panelgesprekken zijn een goede manier om zicht te krijgen op de kwaliteit van het onderwijs; jouw deelname is daarom van groot belang en wordt erg gewaardeerd!