Onderzoek studiekeuze middelbare scholieren

28 april 2022

Onderzoek University Colleges
Studiekeuzeonderzoek

Ben jij een middelbare scholier en zit je in de 4e, 5e of 6e klas?

Wil jij kans maken op een Pathé waardebon? Doe dan mee aan ons onderzoek! Dit onderzoek wordt uitgevoerd door een groep Nederlandse universiteiten. We willen te weten komen hoe jij tegen bepaalde opleidingen aan kijkt. Er zijn geen goede of foute antwoorden!

Invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 8 minuten en is volledig anoniem. Met jouw deelname help je ons enorm in het vormgeven van ons onderwijsaanbod en de studievoorlichting. Meedoen kan tot uiterlijk 15 juli.

Doe je mee?

Door je deelname help je alle Nederlandse universiteiten om hun voorlichting te verbeteren. En je maakt ook nog eens kans op één van de 10 Pathé waardebonnen die verloot worden!

Klik hier om mee te doen.

Dit onderzoek wordt uitgevoerd door Leiden University College The Hague in samenwerking met de andere Nederlandse University Colleges. Alle antwoorden zijn anoniem.