Vacature: studentlid voor het bestuur Instituut voor Fiscale en Economische Vakken

16 mei 2022

Het bestuur van het Instituut voor Fiscale en Economische vakken zoekt een student-lid voor de periode vanaf juli 2022.

Heb je affiniteit met bestuurswerk en wil je de wetenschappelijke directeur en afdelingshoofden adviseren over het welzijn en studentenbelang van de studenten? Lijkt het jou leuk om het studentenperspectief tijdens bestuursvergaderingen te vertegenwoordigen? Kun je gemakkelijk een schakel vormen tussen het instituut en studiegenoten in de verschillende jaren? En ben je bereid samen met andere actieve studenten op facultair niveau na te denken over hoe de gehele faculteit verbeterd kan worden? Dan zoeken wij jou!

Taken

• Deelnemen aan vergaderingen (ongeveer 2 uur per maand)
  • Inbrengen van studentenbelang in het Instituut
  • (Eventueel) onderhouden van contacten met studenten en de studieverenigingen

Vereist

• Tweede- of derdejaars student met belangstelling voor fiscale en economische vakken
  • Interesse in bestuurlijke processen
  • Actieve, flexibele en ondernemende instelling

Belangstelling?

Belangstellenden wordt verzocht vóór 6 juni 2022 een mail met cv en motivatie te sturen aan Loes van der Hulst, instituutscoördinator van het Instituut voor Fiscale en Economische vakken: j.l.van.der.hulst@law.leidenuniv.nl.