Meld je aan voor het Leiden Leadership Programme (LLP)

28 juni 2022

Zoek je een extra uitdaging tijdens je masteropleiding? Ben je geïnteresseerd in leiderschap en wil je je maatschappelijke impact vergroten? Meld je dan aan voor het Leiden Leadership Programme (LLP).

Het LLP is een honoursprogramma van 15 EC dat plaatsvindt tussen november en juni. In dit programma word je door middel van seminars, vaardigheidstrainingen en het uitvoeren van een praktijkopdracht toegerust met de nodige kennis, inzichten en vaardigheden op het gebied van leiderschap om zo je maatschappelijke impact te vergroten. De perfecte voorbereiding op jouw carrière!

Aanmelden

De inschrijving voor het programma vindt plaats tussen 1 en 30 september 2022. Wil je persoonlijk geïnformeerd worden wanneer de inschrijving opengaat? Meld je dan aan via dit formulier.

LLP Oriëntatieseminar | 19 september

We nodigen je van harte uit om op maandag 19 september het LLP oriëntatieseminar bij te wonen, tussen 17:15-19:00 of tussen 19:15-21:00. Tijdens het oriëntatieseminar krijg je een goed beeld van het LLP en is er ruimte om vragen te stellen. Meld je aan via dit formulier.

Kijk voor meer informatie op www.leadership.leidenuniv.nl.

Honoursonderwijs voor masterstudenten

Nieuwsgierig naar wat de Honours Academy nog meer te bieden heeft aan masterstudenten? Kijk bijvoorbeeld eens naar onze Master Honours Classes, waarin je met een interdisciplinaire groep studenten naar een complex sociaal of academisch probleem kijkt.

Als je vragen hebt over het programma kun je contact opnemen per mail (leadership@ha.leidenuniv.nl).