Zomer & start van het nieuwe collegejaar 2022-2023

23 juni 2022

Beste student,

Het meeste onderwijs is afgerond, de tentamens zijn gestart, de roostering voor het collegejaar 2022-2023 is bijna klaar en de zomer is in het land.

Van start op onze campus in september 2022!

Het nieuwe collegejaar gaat van start op maandag 5 september 2022:

• Het onderwijs (incl. toetsing) wordt verzorgd op locatie on campus. We nodigen jullie dan ook allemaal uit om in september weer naar Leiden en/of Den Haag te komen.
  • Als masterstudenten niet kunnen komen in verband met reisbeperkingen melden zij zich bij de mastercoördinator.
  • De corona-afmeldbutton is niet meer actief.
  • We roosteren weer zoals voor de coronatijd.
  • De invulling van het onderwijs staat in Brightspace (na aanmelding voor een vak heb je toegang tot de Brightspace-omgeving).

Scenario’s voor het najaar 2022

We nemen de geleerde lessen uit de coronaperiode mee en op het gebied van onderwijs, onderzoek en organisatie zijn al voorbereidingen getroffen om snel terug te schakelen in de processen. Alle updates hierover staan online op de universitaire website. Indien nodig ontvang je aanvullende informatie van je opleiding.

Evenementen augustus en september 2022

Voor de start staan weer een aantal evenementen gepland. Zet ze in de agenda, we hopen je daar te mogen verwelkomen.

16 augustus 2022      - El CID
30 augustus 2022      - Orientation Week Leiden
5 september 2022     - Opening universitair jaar 2022-2023
6 september 2022     - Opening facultair jaar 2022-2023

Hartelijke groet en graag tot ziens op een zomers terras!

Julie Külsen
Joanne van der Leun