Vacature: Student-assistent (online) werving (0,2 fte)

14 juni 2022

De afdeling Communicatie en Marketing van de Faculteit der Geesteswetenschappen zoekt per 1 september 2022 een student-assistent (M/V/X).

Wat doe je als student-assistent?

In samenwerking met de medewerkers van het team Communicatie en Marketing ondersteun je de organisatie van grote evenementen zoals de (online) Masterdagen en meeloopdagen. Je stuurt mailingen uit, houdt schema’s bij, helpt bij het verzorgen van (online) drukwerk, beantwoordt vragen van studiekiezers via Unibuddy en voert verder voorkomende werkzaamheden uit.

Wat bieden wij

Een leuke en afwisselende baan voor 7,6 uur per week verdeeld over twee dagen (werkdagen in overleg). Het gaat om een aanstelling voor één jaar met een proeftijd van een maand. Je krijgt het salaris dat geldt voor student-assistenten (CAO Universiteiten salarisschaal SA).

Wat voor iemand zoeken we?

Je bent geknipt voor deze baan als je:

• Organisatietalent hebt en nauwkeurig kunt werken
  • Over goede, mondelinge en schriftelijke, communicatieve vaardigheden beschikt in Nederlands en Engels
  • Zelfstandig bent, maar ook goed samen kunt werken
  • Flexibel bent (je moet bijvoorbeeld ook af en toe een avond werken i.v.m. evenementen)
  • Bachelor- of Masterstudent bent bij de faculteit Geesteswetenschappen
  • Het gehele collegejaar 2022-2023 beschikbaar bent, als je langer beschikbaar bent is dat een pré.

Is dit iets voor jou?

Stuur dan uiterlijk maandag 4 juli je motivatiebrief en cv naar marketing@hum.leidenuniv.nl

De gesprekken vinden plaats op maandag 11 juli.

Vragen?

Voor meer informatie over de functie kun je terecht bij Femke Stokkel, Marketingcommunicatiemedewerker master/internationaal (f.a.stokkel@hum.leidenuniv.nl), of mail naar marketing@hum.leidenuniv.nl