Wat staat er op de agenda van de Faculteitsraad?

22 juni 2022

Altijd nieuwsgierig geweest naar wat er tijdens de vergadering tussen de Faculteitsraad en het Faculteitsbestuur wordt besproken? De vergaderingen van de Faculteitsraad zijn openbaar. De eerstvolgende vergadering is op woensdag 6 juli vanaf 15.15 uur in Lipsius 1.48 en is online te volgen via het team Bestuur en Faculteitsraad FGW in Microsoft Teams. Het team is openbaar.

Transparant
De Faculteitsraad wil zo transparant mogelijk zijn naar de achterban en nodigt medewerkers en studenten uit om bij de vergaderingen aanwezig te zijn. Daarom wordt voortaan vooraf de agenda op de medewerkerssite en studentensite gepubliceerd als nieuwsbericht en worden achteraf de besluiten gecommuniceerd.

Klik hier voor de agenda.

Faculteitsraad website

Je kunt als medewerker of student alle informatie over de Faculteitsraad vinden op één plek: de Faculteitsraad website.

Ben je nieuwsgierig naar wat er eerder werd besproken in de raadsvergaderingen? Je vindt alle notulen terug op deze site. De raadsvergaderingen, de agenda en de notulen zijn openbaar.