Enquête voor tweede- en ouderejaarsstudenten naar juridische beslissingen in het strafproces

5 juli 2022

Wil jij ervaren hoe het is om op de stoel van de rechter te zitten? Dat kan! Het Instituut voor Strafrecht en Criminologie van Universiteit Leiden doet onderzoek naar juridische beslissingen in het strafproces en daarvoor zijn we op zoek naar jou. Je zal een realistisch dossier van een ernstige mishandeling lezen en een oordeel vellen over de eventuele schuld van en sanctie voor de verdachte.

We hebben niet langer dan een half uurtje van je tijd nodig voor het invullen van de online enquête. De link is hieronder te vinden. Met het invullen van de vragenlijst kan je kans maken op 1 van de 3 cadeaubonnen van Bol.com ter waarde van €50!

Deelname helpt ons enorm, bij voorbaat dank!

Let op: eerstejaarsstudenten kunnen helaas niet deelnemen aan dit onderzoek en deelname is het meest praktisch en gebruiksvriendelijk op een laptop/computer.