Hoge korting voor het EuroScience Open Forum

7 juli 2022

Over een week start het EuroSciene Open Forum (ESOF): het grootste interdisciplinaire wetenschapscongres van Europa. Studenten van de Universiteit Leiden betalen slechts 50 euro voor een ticket. Zit je bij een studie- of studentenvereniging? Dan kan je het vierdaagse evenement gratis bezoeken.

Koop een ticket voor het online congres

ESOF is dit jaar hybride. Naast het on-site congres in Leiden, kan je je ook registreren voor het online congres. De kortingsvoucher voor studenten kan gebruikt worden om te registeren voor beide typen evenementen. Kan je niet alle dagen of ben je niet in Leiden? Ga dan voor de online optie en volg de sessies die voor jou interessant zijn via het digitale congresplatform.

Meer informatie

Bekijk het volledige blokkenschema van het dubbele programma en koop tickets via de site van het ESOF.

Website ESOF