Bereikbaarheid Student Support FSW zomer 2022

19 juli 2022

Tijdens de zomermaanden kan je bij Student Support FSW terecht voor:

POPcorner FSW

• e-POPcorner: gratis online studievaardigheden workshops:
    - Methodologie & Statistiek studeren
    Mindmappen
    Study Skills
    Tentamens maken
    Time management

• Gezocht: Buddy’s voor nieuwe studenten
    De POPcorner FSW zoekt voor het aankomende collegejaar enthousiaste buddy’s die een steuntje in de rug willen zijn voor nieuwe studenten van onze faculteit. Spreekt het jou aan nieuwe studenten wegwijs te maken binnen de faculteit en eigen ervaringen te delen? Neem dan contact op met de POPcorner FSW voor meer informatie of aanmelding.

• Studieplangroep
    Heb je moeite met het maken van en je houden aan een realistische planning? Wellicht is de studieplangroep iets voor jou. Je kunt vanaf september instromen. Lees meer.

• De POPcorner FSW medewerkers zijn niet bereikbaar van t/m 15 augustus 2022. Je kunt een e-mail sturen om een afspraak te maken. Afspraken worden na de zomersluiting ingepland.

Career Service FSW

• CV en LinkedIn-profiel check service
    Stuur je CV en/of LinkedIn profiel op naar de Career Service FSW om gebruik te maken van de gratis check service. Je zult binnen vijf werkdagen een reactie met feedback ontvangen.

• Individueel gesprek (studie)loopbaanadviseur
    De Career Service FSW medewerkers zijn in de zomer bereikbaar. Ben je op zoek naar informatie en persoonlijke begeleiding op het gebied van studie(her)keuze, masterkeuze, (studie)loopbaanplanning en je voorbereiding op de arbeidsmarkt? Maak een afspraak via het afsprakenformulier.
  • LU Career Zone en Career Planning module
    Wil je in de zomer aan de slag met je loopbaanoriëntatie en sollicitatievaardigheden? Kijk dan eens op de LU Career Zone voor meer informatie.

De Career Planning module biedt een handig stappenplan met opdrachten om je door het loopbaanoriëntatieproces te begeleiden.

• Leiden University Job Portal
    Bekijk op de Career Zone de diverse vacaturesites voor stages, bijbanen, startersbanen en vrijwilligerswerk en zoek naar vacatures in de Leiden University Job Portal.

De Student Support FSW balie in het Pieter de la Courtgebouw is gesloten tot en met 4 september 2022 en in de zomerperiode worden geen workshopactiviteiten aangeboden.

Met alle vragen over de opleiding die je volgt en persoonlijke problemen die van invloed zijn op je studievoortgang wend je je tot de studieadviseur. Check bij je opleiding de beschikbaarheid van je studieadviseur in de zomerperiode.

Met vragen over studeren/studievaardigheden en persoonlijke ontwikkeling in het algemeen kun je, behalve bij de studieadviseur, ook terecht bij Student Support FSW.

Het Student Support FSW team wenst alle studenten een fijne zomervakantie!

Volg ons op Instagram!

Volg @study_careersupportfsw om op de hoogte te blijven van alle Student Support FSW activiteiten, workshops en initiatieven! We plaatsen hier maandelijks een overzicht van onze activiteiten en delen onder andere vacatures, studie- en carrière-tips in onze posts en stories!

@study_careersupportfsw