Vacature student-assistent Career Service Faculteit der Sociale Wetenschappen

25 juli 2022

De Career Service FSW / Community Engagement Service zoekt een nieuwe student-assistent!

De Career Service FSW biedt ondersteuning aan studenten op het gebied van studiekeuze- en loopbaanvragen. Denk hierbij aan: cv-, sollicitatiebrief- en LinkedIn-checks, individueel advies, carrière events, tests en sollicitatieworkshops. De Community Engagement Service is een onderdeel van de Career Service FSW en richt zich op het informeren en begeleiden van studenten richting vrijwilligerswerk.

Wat ga je doen?

• Uitvoeren van cv/LinkedIn-checks voor studenten (via email, online- en face-to-face gesprekken).
  • Communicatiewerkzaamheden, o.a. social media beheer (Instagram: @study_careersupportfsw), ontwerpen van promotiemateriaal, teksten op websites aanpassen, etc.
  • Voorbereiding en uitvoering van (offline en online) events van de Career Service en Community Engagement Service.
  • Algemene activiteiten ter ondersteuning van de Career Service, waaronder baliedienst en chatbeheer.

Wat vragen we van jou?

• Je bent ingeschreven bij de faculteit der Sociale Wetenschappen van de Universiteit Leiden.
  • Aantoonbare ervaring met communicatie (o.a. werken met Canva en eventueel Photoshop/Indesign) en social media (w.o. Instagram) is een grote pré. Evenals ervaring met content management van websites.
  • Affiniteit met het thema (studie)loopbaan.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Actieve houding m.b.t. het promoten van activiteiten.
  • Creatief, proactief en de capaciteit tot nauwkeurig, integer en flexibel werken.
  • Beschikbaar voor gemiddeld 6 uur p/week, dit varieert per week.
  • Beschikbaar voor het liefst minimaal een jaar.

Wat bieden wij?

• Kijkje in de keuken bij een afdeling van je faculteit.
  • Ervaring op het gebied van arbeidsmarktvoorbereiding.
  • Ervaring op het gebied van communicatiewerkzaamheden.
  • Aantal uur p/week wisselend en flexibel in te delen, ook (deels) thuis.
  • Standaard voorwaarden via Jobmotion.

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Reageer uiterlijk 8 augustus 2022 via careerservice.socialsciences@FSW.leidenuniv.nl met jouw cv en korte motivatie .
De vacature sluit indien een geschikte kandidaat is gevonden.
Sollicitatiegesprekken vinden, bij voldoende kandidaten, in de 2e week van augustus plaats. Medio augustus start de inwerkperiode.