Doe mee aan de Scriptie kick-off op 4 of 6 oktober!

24 augustus 2022

Ben jij net begonnen met je bachelor- of masterscriptie? Schrijf je dan in voor de Scriptie kick-off van het Writing Lab. In twee workshops krijg je tips en strategieën om een vliegende start te maken met het schrijven van jouw scriptie!

Wat?

Tijdens de Scriptie kick-off volg je gedurende een dag twee workshops die je helpen om een start te maken met je scriptie.
De twee workshops die je gaat volgen zijn:

• Een vliegende start van je scriptie! (10:15-12:15)
  • Scriptie schrijven: Een efficiënte planning en structuur (13:15-15:15)

Voor wie?

Studenten  van de Faculteit Geesteswetenschappen die zijn begonnen met het schrijven van hun bachelor- of masterscriptie

Waar en wanneer?

De eerstvolgende Scriptie kick-off staat gepland op:

• Leiden: 4 oktober (Voertaal Nederlands)
  • Den Haag: 6 oktober (Voertaal Engels)

Aanmelden

Aanmelden Je kunt je via onderstaande knop inschrijven voor de Scriptie kick-off. Vul het formulier volledig in en druk op ‘verzenden’. Je krijgt een bevestiging van inschrijving per mail. Heb je nog vragen? Mail dan gerust naar writinglab@hum.leidenuniv.nl. Graag tot ziens bij het Writing Lab!

Inschrijven Scriptie kick-off