Gezocht: FSW Ambassadeurs tijdens Bachelor Open Dag

5 september 2022

Voor de Open Dag op 22 oktober 2022 is de Faculteit der Sociale Wetenschappen op zoek naar enthousiaste studenten die bezoekers verwelkomen en rondleiden in het Pieter de la Courtgebouw.

Wat ga je doen?

• Je verwelkomt de bezoekers van de Open Dag bij de ingang van de faculteit.
  • Je geeft gedurende de dag een aantal rondleidingen door de faculteit. Hierbij laat je alles zien wat de Faculteit der Sociale Wetenschappen te bieden heeft!
  • Je beantwoordt eventuele vragen van de bezoekers.

Jouw profiel:

• Je bent student aan de Faculteit der Sociale Wetenschappen (Bachelor/Master);
  • Je spreekt zowel Nederlands als Engels;
  • Je bent enthousiast over je faculteit en weet dit goed over te brengen op bezoekers van de Open Dag;
  • Je bent op 22 oktober 2022 van 08:30 uur tot 17:00 uur beschikbaar om te werken.

Je wordt uitbetaald via JobMotion.

Enthousiast geworden? Meld je dan uiterlijk zondag 16 oktober 2022 aan door een mail te sturen naar events@fsw.leidenuniv.nl.