Onderwijs, Organisatie

Gezocht: studentleden Opleidingscommissie 22-23

14 september 2022

Ben je een CADS-student en wil je meepraten over de kwaliteit van het onderwijsprogramma? Heb je goede communicatieve vaardigheden en wil je de schakel zijn tussen studenten en docenten? Meld je dan vóór 24 september aan als studentlid van de opleidingscommissie!

The tasks of a student-member

Voor meer informatie over de taken, het gewenste profiel en wat we bieden en hoe de verkiezingen werken, kijk op de Engelstalige versie van dit bericht.

Meer informatie

Als je vragen hebt over de inhoud of de procedure van de verkiezingen, neem dan contact op met de huidige studentleden van de opleidingscommissie via caos.opleidingscommissie@gmail.com of stuur een e-mail naar student-lid van het instituutsbestuur, Thirza van 't Rood, via t.s.van.t.rood@fsw.leidenuniv.nl.