Sociaal

Kom op 11 oktober naar de voorstelling 'Safe Space' over sociale veiligheid onder studenten

12 september 2022

Samen met Stichting Time Out organiseren studenten van Universiteit Leiden ‘Safe Space’, een theatervoorstelling over sociale veiligheid onder studenten. De voorstelling is een weerspieging van de huidige stand van zaken op basis van input van jongeren, zichtbaar gemaakt door professionele podiumkunstenaars.

Interactief en onderzoekend

Het project wordt voor en met jongeren gerealiseerd, is actueel, interactief, positief, en onderzoekt de sociale veiligheid onder jongeren. Tijdens de interactie en het nagesprek (met onder andere '#gelijkspel' en de 'Serious Game') vertellen de spelers en de jongeren zelf hoe zij sociale veiligheid zien en hoe je deze kan waarborgen. Zo bieden ze een perspectief van binnenuit en dragen ze bij aan (gedrags-)verandering en oplossingen.

Interesse?

De voorstelling vindt plaats op dinsdag 11 oktober 2022, vanaf 19.30 uur, in Theater Ins Blau in Leiden. Toegang is gratis en na afloop zijn er sapjes en snacks. Meld je nu aan!