Nieuwe student support groups: meld je uiterlijk 13 oktober aan

5 september 2022

Als student van Universiteit Leiden kun je je aansluiten bij een studentensupportgroep om je sociale connecties op te bouwen en meer over jezelf te leren. De supportgroepen bieden een veilige, vertrouwelijke ruimte om te leren, te delen en contact te maken met andere studenten. Sluit je aan bij een van de groepen en draag bij aan het gesprek op basis van je eigen ervaringen. Je doet dit samen met 7 medestudenten en een student-begeleider.

Wanneer

De nieuwe reeks studentensupportgroepen begint in de week van 31 oktober 2022. De sessies vinden één keer per week plaats, gedurende zes weken achter elkaar.

Deadline voor aanmelding

De deadline voor aanmelding voor de aankomende reeks supportgroepen is 13 oktober 2022.

Aankomende supportgroepen:

• Well-being-supportgroep: Ontmoet medestudenten en praat over persoonlijke groei en welzijn.
  • Studiesupportgroep: Kom met andere studenten samen om te studeren, ongeacht je faculteit en studie.
  • Meeting Point-supportgroep: Voor eerstegeneratiestudenten, vluchtelingstudenten en studenten uit Suriname of het Caribisch gebied die wat hulp kunnen gebruiken bij het vinden van hun weg binnen de universiteit en in Nederland.
  • PhD-supportgroep: Ontmoet andere promovendi om over mentaal welzijn te praten en ervaringen en uitdagingen te delen.
  • 30+-supportgroep: Deel ervaringen en praat over welzijn met andere studenten die op een wat latere leeftijd aan de universiteit zijn begonnen of teruggekeerd.

Lees meer en meld je aan!

Student Support Groups