Sociaal

Faculteit der Rechtsgeleerdheid zoekt nieuwe studentvoorlichters

13 september 2022

De afdeling Marketing & Communicatie van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid en haar studentambassadeurs zijn op zoek naar nieuwe studentvoorlichters voor alle studies van de faculteit!

Wil jij je dit studiejaar inzetten op open dagen, meeloopdagen en het proefstuderen om potentiële studenten informatie te geven over het verloop van je bachelor en het studentenleven in Leiden en ben je enthousiast, sociaal, flexibel en heb je een open houding? Dan is de afdeling Marketing & Communicatie op zoek naar jou! Als het je leuk lijkt om vrijblijvend bij (een van) deze activiteiten te helpen tegenover een vergoeding (je wordt per uur uitbetaald), stuur dan uiterlijk 25 september een korte motivatie met cv naar studentenambassadeurs@law.leidenuniv.nl.

Als je een vraag hebt of meer informatie wilt, kan je een appje sturen naar de studentambassadeur van Criminologie Hannah Saberi op 06-59182286, of een mailtje naar het genoemde e-mailadres.