Gezocht: nieuwe bestuursleden OWL 2022-2023

21 september 2022

OWL (Orientation Week Leiden) is op zoek naar een nieuw bestuur! De OWL is de introductieperiode voor internationale studenten van de Universiteit Leiden aan het begin van elk semester. Ben jij:

• een Nederlandse of internationale student (bachelor of master)?
  • flexibel en internationaal georiënteerd of heb je internationale ervaring?
  • creatief/actief en vind je het leuk om in een internationaal team te werken?
  • beschikbaar voor een jaar en in de mogelijkheid om je studie en bestuursjaar te combineren?

Dan is bestuurslid van de OWL zijn misschien wel wat voor jou! Het bestuursjaar loopt van oktober 2022 tot en met september 2023. Gemiddeld besteed je per week zo'n acht tot twaalf uur per week aan het bestuur, met januari, juli en augustus als piekmaanden.

Geïnteresseerd?

Bezoek voor meer informatie over het bestuursjaar en het sollicitatieproces de website van OWL. Let op: je kunt tot vrijdag 23 september 2022 solliciteren.

Website OWL