Vacature (verlengd): student-leden opleidingscommissie

5 oktober 2022

De gezamenlijke opleidingscommissie komt zeven keer (à 2/3 uur) per jaar bij elkaar om advies uit te brengen aan het faculteitsbestuur. Zij bestaat voor de helft uit studenten en voor de andere helft uit docenten. Alle opleidingen binnen de faculteit zijn in de opleidingscommissie door een of meer student(en) vertegenwoordigd. Aan bod komen zaken als de Onderwijs- en Examenregeling, de onderwijs- en tentamenroosters en de kwaliteit van onze opleidingen.

Per 1 december a.s. zal de studentgeleding van de opleidingscommissie worden vervangen. Wij zijn daarom op zoek naar nieuwe student-leden voor de opleidingen:

• propedeuse juridische opleidingen en Criminologie
  • bachelor Rechtsgeleerdheid – Monodiciplinair
  • master Criminaliteit en Rechtshandhaving: Criminologie en Veiligheidsbeleid
  • master Criminaliteit en Rechtshandhaving: Criminology and Criminal Justice
  • master Criminologie - Forensische Criminologie

Voor deze functie is het van belang dat je geïnteresseerd bent in het onderwijs en dat je contacten hebt met veel studenten. Je vertegenwoordigt hen in deze commissie. Je communicatieve vaardigheden zijn natuurlijk ook belangrijk.

Daarnaast kom je 3 à 4 keer per jaar bijeen met je eigen opleidingscommissie, in welk verband onder andere de onderwijsevaluaties en het opleidingsjaarverslag van jouw opleiding worden besproken. Je inspanningen als student-lid opleidingscommissie worden beloond op basis van een vergoeding in bestuursmaanden. De benoeming is vanaf 1 november 2022 voor de periode van één jaar.

Ben jij geïnteresseerd, stuur dan uiterlijk zondag 9 oktober 2022 je cv en een motivatiebrief van maximaal één A4 of een filmpje waarin je je sollicitatie toelicht van maximaal één minuut naar: onderwijsbeleid@law.leidenuniv.nl, t.a.v. meneer N. Willemse.

De sollicitatiegesprekken zullen waarschijnlijk plaatsvinden vanaf medio oktober.

Voor informatie over de functie kun je terecht bij Anne-Claire van Dijk (studentlidowb@law.leidenuniv.nl).