Sociaal, Organisatie

Vacature: word jij onze nieuwe student-assistent sociale media?

1 september 2022

Ben jij geïnteresseerd in sociale media en ken jij daarop blindelings de weg? Heb jij een sterke binding met onze faculteit en kun jij onze faculteit nóg beter zichtbaar maken op sociale media? Dan zijn we op zoek naar jou! De Faculteit der Rechtsgeleerdheid zoekt per direct een:

STUDENT-ASSISTENT SOCIALE MEDIA (m/v), +/- 8 uur per week

De faculteit laat op diverse kanalen zoals Instagram, Facebook, Twitter en LinkedIn dagelijks zien hoe bijzonder het is om aan onze faculteit te studeren. Het is dé plek om bevlogenheid, authenticiteit en verhalen van onze studenten en medewerkers te delen en evenementen te laten we zien wat het studeren aan het KOG uniek maakt.

Als student-assistent sociale media ben je, samen met het Marketing & Communicatie-team van de faculteit, verantwoordelijk voor het uitrollen van de contentstrategie. Je hebt goede ideeën over de invulling van onze verschillende kanalen, je weet hoe je deze kunt omzetten naar aansprekende content en je weet hoe je mensen mee kunt krijgen om jouw goede ideeën uit te voeren. Je kent de faculteit uitstekend en voelt aan wat de volgers van onze sociale media willen zien en weten.

Jij:

• Bent zelfstandig, pro-actief en een allround aanpakker;
  • Bent creatief en je barst van de ideeën;
  • Bent thuis in het social media landschap en hebt ervaring met het maken van aansprekende content;
  • Voelt je betrokken bij de faculteit en deelt jouw enthousiasme graag met een breder publiek;
  • Beheerst video editen, Adobe Photoshop of een ander designprogramma (pluspunt, geen vereiste)

Ben jij onze nieuwe student-assistent Sociale Media? Stuur dan uiterlijk zondag 11 september 2022 je motivatiebrief + cv naar Floris van den Driesche. Vragen? Mail, bel (071 527 5256) of loop even naar binnen bij Floris op kamer B4.17 in het KOG.