Onderwijs, Financiën

Informatiesessies MA-programma China Studies

5 oktober 2022

Overweeg je een masteropleiding in het buitenland te volgen? De Yenching Academy van Peking University biedt een volledig gesubsidieerd masterprogramma China. Toegelaten studenten ontvangen een volledige vrijstelling van collegegeld, een maandelijkse toelage, reiskosten en gratis accommodatie op de campus. Meer over het programma is te vinden op de website van Peking University's Yenching Academy.

Voorselectie

Omdat de Universiteit Leiden één van de partners is van Peking University, kunnen we studenten voor dit programma voorselecteren. We plaatsen normaal gesproken één student per jaar. Deze selectieronde is voor het studiejaar dat start in september 2023. Bezoek de beurspagina voor meer informatie over de aanvraagprocedure.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd in dit masterprogramma, kom dan naar één van de infosessies:
Maandag 10 oktober 17:15-18:15 in Lipsius, Leiden (Zaal 228)
Woensdag 12 oktober 17:15-18:15 in Wijnhaven, Den Haag (Zaal 3.48)

Vergeet niet je vooraf aan te melden via onderstaande link.