Studeren in het Buitenland

6 oktober 2022

BIO zit voor je klaar achter de studentenbalie!

Wanneer je in het KOG bent heb je nu makkelijk de kans om je vragen over studeren in het buitenland beantwoord te krijgen, want Bureau Internationaal Onderwijs is nu via de Studentenbalie (voor het OIC) bereikbaar!

Op de volgende dagen kun je een van de medewerkers spreken wanneer je korte vragen hebt:

• dinsdag           10:00 - 11:00
  • woensdag       10:00 - 11:00
  • donderdag      10:00 - 11:00
  • vrijdag             10:00 - 11:00

Natuurlijk is het ook nog steeds mogelijk om een afspraak te maken voor een uitgebreider gesprek. Dit kan via outgoingexchange@law.leidenuniv.nl

En vergeet niet om onze website te bezoeken waar je heel veel informatie kunt vinden over studeren in het buitenland: Uitwisseling - Universiteit Leiden en heb je je al aangemeld voor het Study Abroad Festival op vrijdag 14 oktober waar je alles te weten komt over de mogelijkheden via onze faculteit?