Sociaal

World Mental Health Day 10 okt.: natuurwandelingen en meer

26 september 2022

Op 10 oktober 2022 is het Internationale dag van de mentale gezondheid. Dit jaar is het thema ‘Maak mentale gezondheid en welzijn voor iedereen een wereldwijde prioriteit’. Op deze belangrijke dag organiseert Universiteit Leiden verschillende activiteiten die studenten helpen hun mentale welzijn een boost te geven.

Natuurwandelingen

Kom op 10 oktober genieten van de natuur en ga in gesprek over welzijn tijdens onze natuurwandelingen. De wandelingen worden georganiseerd door Nature Academy en zijn bedoeld om je te helpen in contact te komen met jezelf, je medestudenten en de natuur.

De natuurwandelingen vinden plaats in zowel Leiden (om 13.15 uur) als Den Haag (om 11.15 uur). Inschrijving is verplicht.

Lees meer en schrijf je in

Mental Health Day Natuurwandelingen

Activiteiten op jouw faculteit

Op de Internationale dag van de mentale gezondheid organiseert ook een aantal faculteiten activiteiten voor hun eigen studenten. Bekijk de mededelingen van jouw faculteit en de beeldschermen in je faculteitsgebouw om te zien wat er op jouw faculteit te doen is.