Zo regel je een studie in het Verenigd Koninkrijk: webinar 14 november

19 oktober 2022

Wil jij in het Verenigd Koninkrijk studeren? Maar weet je niet hoe je dit moet aanpakken en hoe je aan informatie komt?

Kom naar het British Council & Nuffic webinar over studeren in het VK op maandag 14 november van 16.00 tot 17.00 uur. Hier krijg je uitleg over waar je aan moet denken als je bijvoorbeeld een visum aanvraagt. Ook hoor je van een studentambassadeur die er zelf ervaring mee heeft hoe hij zijn studie in het VK heeft voorbereid. Er worden tips en trucs gedeeld en er zal ook voldoende ruimte zijn om vragen te stellen.

Interesse? Vul het registratieformulier in om je aan te melden!

Naar het formulier

Het webinar wordt georganiseerd door de British Council, de internationale organisatie voor culturele relaties en onderwijskansen van het Verenigd Koninkrijk, en Nuffic, de Nederlandse organisatie voor internationalisering in onderwijs.

Heb je vragen? Neem contact op met Anna Devi Markus AnnaDevi.Markus@britishcouncil.nl.