Caring Universities: Maar, hoe gaat het écht met je?

14 november 2022

Als student krijg je veel voor je kiezen en het combineren van een sociaal leven, studie, werk en sporten lijkt soms onmogelijk. Dat maakt het extra belangrijk om bewust te zijn van hoe het met je gaat en goed voor jezelf te zorgen.

Volg gratis e-health programma’s

Caring Universities biedt wetenschappelijke e-health programma’s aan voor het verbeteren van de stemming, omgaan met slaapproblemen, het verminderen van stress, het aanpakken van uitstelgedrag, het leren van life skills, en het aanpakken van problemen. De programma’s zijn ontwikkeld door klinische psychologen, voortdurend getest en geüpgraded, en volledig gratis.

Mis je wat persoonlijk contact? Bij elk programma hoort een persoonlijke e-coach die je online begeleid tijdens het volgen van het programma. Je kunt ook anoniem deelnemen.

Het platform is overal en altijd toegankelijk. Aarzel dus niet om een kijkje te nemen!

Bekijk de e-health programma’s

Doe de Mental Health Check

Caring Universities nodigt je uit om de Mental Health Check te doen, zodat je meer inzicht krijgt in je mentale welzijn. Naast het verkrijgen van meer inzicht in jezelf, help je ook andere studenten omdat het bijdraagt aan Caring Universities’ kennis en hen laat weten hoe ze hun diensten kunnen verbeteren. In november 2022 ontvang je een mail met de vragenlijst.

De Mental Health Check is ontwikkeld door Harvard en wereldwijd verspreid door de Wereldgezondheidsorganisatie. De mentale gezondheidscheck is volledig vertrouwelijk.

Vergroot je zelfvertrouwen met EsteemUp

Worstel je met je zelfbeeld? Heb je vaak negatieve gedachten over jezelf? Wil je meer weten over hoe je je zelfvertrouwen kunt vergroten? Meld je dan aan voor het nieuwe programma EsteemUp en:

• leer het geheim om je zelfvertrouwen te vergroten;
  • word je beste zelf en verhoog je eigenwaarde;
  • leer hoe je je prestaties kunt waarderen en stop met vergelijken;
  • verhoog je zelfbeeld door te leren om je mening te uiten.

Vragen?

Lees meer over Caring Universities, volg op Instagram or neem contact op via de mail.