Sociaal

Ontmoet andere studenten en praat over mentale gezondheid - WotIS Walks 16 & 18 nov.

14 november 2022

Nederlandse en internationale studenten kunnen veel van elkaar leren en samen hun studentenleven leuker maken. Tijdens de Week van de Internationale Student (WotIS) van 14 tot en met 18 november kun je Nederlandse en internationale studenten in jouw studentenstad ontmoeten door mee te doen aan een WotIS Walk. De wandelingen bieden de gelegenheid om andere studenten te leren kennen, over mentale gezondheid te praten en samen wat te drinken.

Wanneer?

• Den Haag: woensdag 16 november van 12.00 tot 13.30 uur.
  • Leiden: vrijdag 18 november van 14.00 tot 15.30 uur.

Meld je snel aan via het formulier onder de knop!

Meld je aan

De WotIS Walks worden georganiseerd door Nuffic (de Nederlandse organisatie voor internationalisering in onderwijs) en Frisse Gedachtes (een studentenbeweging voor een beter studentenwelzijn). Vragen over de wandeling kun je stellen via het aanmeldformulier.