Plannen en inschrijven voor vakken en tentamens via MyStudymap

24 november 2022

MyStudymap

Binnenkort kun je je inschrijven voor de vakken en tentamens van het tweede semester van collegejaar 2022-2023. Je schrijft je in via MyStudymap, onderdeel van het nieuwe studentenportaal.

Je inschrijving plannen

In MyStudymap kun je je inschrijving van tevoren plannen. Zo kun je op je gemak alles klaarzetten en je bij de start van de inschrijfperiode in één keer inschrijven voor al je vakken. Let op: je planning is geen (voor)inschrijving en biedt dus géén garantie op een plek.

Uitzonderingen

Ben je een premasterstudent of gaststudent (je bent bij een andere universiteit ingeschreven)? Dan verloopt jouw inschrijving anders. Je ontvangt hierover bericht.

Wanneer

Plannen

• Bachelor- en master: vanaf 15 november 2022 om 13.00 uur

• Bachelor: vanaf 13 december 2022 om 13.00 uur
  • Master: vanaf 14 december 2022 om 13.00 uur

Deadline

De uiterste inschrijfdatum vind je in de vakinformatie in de studiegids. Voor de meeste vakken kun je je inschrijven tot 14 dagen voor de start van het onderwijs.

Bij drukte: ticketsysteem

Op drukke momenten werkt MyStudymap met een ticketsysteem om te voorkomen dat het systeem overbelast raakt. Op de pagina Inschrijven voor vakken en tentamens lees je hoe dit werkt.

Bereid je voor

Plan je inschrijving in MyStudymap