Vacature: Stagiair LeidenGlobal (0,6 FTE)

3 november 2022

Op zoek naar een stage? LeidenGlobal is op zoek naar een stagiair(e) voor de periode 1 februari t/m 30 juni 2023.

Als stagiar bij LeidenGlobal wordt je als volwaardig medewerker ingezet op verschillende projecten, en bent vooral verantwoordelijk voor (het bijhouden van) de online communicatie op de website (leidenglobal.org) en de sociale media. Je draagt onderwerpen aan voor de communicatie uitingen en (her)schrijft teksten. Daarnaast zal de stagiair regelmatig Leidse experts interviewen t.b.v. publicatie op de website. Tevens ben je betrokken bij de realisering van (publieke) activiteiten en het uitwerken van plannen met de partners.

Wanneer en voor hoeveel uur?

De omvang van de stage is 0,6fte (drie dagen per week) voor de periode 1 februari t/m 30 juni 2023. De werkdagen zijn in overleg in te vullen.

Wat voor iemand zoeken we?

Je bevindt je in de laatste fase van je studie aan een Nederlandse universitaire instelling. De voorkeur gaat uit naar studenten met een internationaal en/of cultureel georiënteerde studie. Je beheerst zowel het Nederlands als het Engels uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk

Verder ben je geknipt voor deze functie als je:

• Goede communicatieve vaardigheden hebt en een goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
  • Een “can do”- mentaliteit hebt, zelfstandig bent en flexibel/snel kan schakelen
  • Een brede algemene ontwikkeling en interesse hebt
  • Accuraat/efficiënt bent
  • Organisatorisch sterk bent

Wat bieden we jou?

LeidenGlobal biedt jou de mogelijkheid om je te ontwikkelen in je communicatieve vaardigheden, meer inzicht te krijgen in het brede aanbod van culturele kennis in Leiden en de mogelijkheid om kennis te maken met een breed netwerk van mensen die in en om de wetenschap werken. De faculteit biedt een stagevergoeding afhankelijk van de duur van de stage

Is dit iets voor jou?

Ben je geïnteresseerd in een stage bij LeidenGlobal, stuur dan vóór woensdag 7 december 2022, 12:00u een motivatie met CV naar info@leidenglobal.nl t.a.v. Aphroditi Zoulfoukaridis, manager LeidenGlobal. De gesprekken met mogelijke kandidaten vinden plaats in de week van 12 december 2022.