VACATURE: Student-assistent externe relaties

28 november 2022

Voor de faculteit is het belangrijk om actief contact te onderhouden met haar alumni, afnemers in het werkveld en relevante relaties. Dit allemaal om het onderwijs en onderzoek actueel te houden en om verbindingen te blijven leggen tussen theorie en praktijk. Ook omdat er naast de eerste en tweede geldstromen ook derde en verdere geldstromen noodzakelijk zijn om ons werk goed te kunnen blijven doen.

Lijkt het jou leuk om banden op te bouwen met alumni en externe relaties? Vind jij het daarnaast leuk om teksten te redigeren en online te zetten? Om events te organiseren voor en met alumni en/of externe relaties? Dan is deze positie geschikt voor jou. Per eind december / begin januari is de afdeling Marketing & Communicatie namelijk op zoek naar een student-assistent voor de officer externe relaties van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid.

Wat ga je doen?

Samen met de officer externe relaties organiseer je events, ben je mede verantwoordelijk voor de content van de maandelijkse alumni-nieuwsbrieven, alumni linkedin site en de community site van Leiden Law Park. Ook ben je actief in het meeschrijven van subsidie- en projectaanvragen.

Meer informatie en reageren

Vacature student-assistent externe relaties - 8 uur pw