Onderwijs

Volg een online collegereeks van Boston College Law School over Amerikaans recht

23 november 2022

In januari 2023 organiseert Boston College Law School ‘Insights: U.S. Legal System’, een online verdiepende introductiecursus over het Amerikaanse rechtssysteem. De collegereeks zal volledig in het Engels worden gegeven, verdeelt over meerdere zoom-sessies.

Deelname kost $300,- en het volledige programma zal 25 uur in beslag nemen (circa 5 uur per dag).

De lessen zullen onder meer gaan over de rol van advocaten in het rechtssysteem, het introduceren van bewijs in een zaak, hoe civiele en criminele zaken worden behandeld, de rol van institutionele rechtszaken, klimaatrecht en lessen voor de toekomst.

Meer informatie en inschrijven

Meer informatie over de collegereeks vind je op de website van Boston College Law School. Hier kun je je ook inschrijven.