Onderwijs, Financiën

Fulbright beurzen en zomerprogramma’s in VS: deadlines 8 en 23 januari

16 december 2022

De Fulbright Commission biedt getalenteerde studenten, wetenschappers en docenten uit Nederland en de Verenigde Staten de kans om in elkaars land te studeren, onderzoek te doen of les te geven.

Fulbright zomerprogramma’s 2023

De Fulbright Commission biedt aan studenten de kans om kosteloos deel te nemen aan een zomerprogramma gefinancierd door het Amerikaanse Department of State (Ministerie van Buitenlandse Zaken).

De Fulbright Commission mag kandidaten voordragen voor twee Summer Institutes in 2023:

• Study of the U.S. Institutes on Civic Engagement, Michigan State University
  • Study of the U.S. Institutes on Environmental Issues, Universiteit wordt nog bepaald

De deadline voor het zomerprogramma 2023 is op 8 januari om middernacht.

Fulbright beurzen 2023

Wil jij in het najaar van 2023 een master, non-degree programma of onderzoek op graduate niveau gaan doen aan een Amerikaanse universiteit? Dan is een Fulbright beurs misschien iets voor jou!

De aanvraagronde voor het academisch jaar 2023-2024 is geopend. De deadline voor deze aanvraagronde is op 23 januari om 12 uur ‘s middags.